Beyond the walls : being with each other in Herman Melville's Clarel / Laura López Peña.
Por: López Peña, Laura [author.]
Tipo de material: TextoSeries Biblioteca Javier Coy d'estudis nord-americans: 118.Editor: València : Publicacions de la Universitat de València, 2015Fecha de copyright: ©2015Edición: Edición digitalDescripción: 1 online resource (302 pages)Tipo de contenido: text Tipo de medio: computer Tipo de portador: online resourceISBN: 9788437096827; 8437096820Tema(s): Melville, Herman, 1819-1891. Clarel | Melville, Herman, 1819-1891. Criticism and interpretation | Intersubjectivity in literatureGénero/Forma: Electronic books.Formatos físicos adicionales: Print version:: Beyond the walls.Clasificación LoC:PS2384.C53 ebookRecursos en línea: Digitalia Hispánica
Contenidos:
Intersubjective Universalism: A Theoretical Articulation -- Intersubjectivity and Universalism in Herman Melville?s Oeuvre -- Writing 'Clarel' -- The Politics of 'Clarel': Without the Walls? -- 'Clarel': Poem and Pilgrimage -- Resonant Contexts: The Holy Land and the United States -- Separate thyself from me?: Inter-community Walls -- Aborted Potentialities: Inter-personal Walls -- Impossible Intersubjectivity: Impracticable Universalism.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras |
---|---|---|---|---|---|---|
Recurso Electrónico | Plantel Viaducto "Lic. Miguel Aleman Valdes" | DEH | Disponible |
Includes bibliographical references.
Intersubjective Universalism: A Theoretical Articulation -- Intersubjectivity and Universalism in Herman Melville?s Oeuvre -- Writing 'Clarel' -- The Politics of 'Clarel': Without the Walls? -- 'Clarel': Poem and Pilgrimage -- Resonant Contexts: The Holy Land and the United States -- Separate thyself from me?: Inter-community Walls -- Aborted Potentialities: Inter-personal Walls -- Impossible Intersubjectivity: Impracticable Universalism.
Online resource; title from PDF title page (Digitalia, viewed December 1, 2016)
No hay comentarios en este titulo.